Hello. Przepraszam za moja nieobecność na blogu. Postaram się to nadrobić.
Tytuł tego posta nozi nazwę ,,Fred, Fred, Fred...". Na blogu mojej koleżanki znalazłam bardzo fajny filmik, właśnie z naszym Fredem. :) Kiedy go zobaczyłam i usłyszałam, wiedziałam, że wszystkie filmiki to będą komedie.! I się nie myliłam. Jeśli go nie znacie, to teraz poznacie. :) Zamieszczam tu filmik, na którym Fred idzie na zakupy i... Zresztą, zobaczcie sami. :)
I co? Podoba Wam się?
Ola.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz